Nejčastější dotazy Webdispečink

Dotazy a odpovědi Webdispečink

Řešením je upgrade internetového prohlížeče. V případě Internet Exploreru na verzi 8.0 a novější, případně použití alternativních prohlížečů Google Chrome nebo FireFox v nejnovějších verzích.

V tomto případě máte v Internet Exploreru zapnutý "Režim kompatibility", který simuluje starší verzi Internet Exploreru. Je nutné režim kompatibility vypnout. Lze provést pomocí ikony v adresním řádku, popřípadě v nastavení Internet Exploreru. 

Pokud je na jednotku Lupus ve vozidle připojena i sběrnice CAN pak máte přehled i o stavu nádrže automobilu. Pokud není připojena sběrnice CAN je možné propojit současný plovák v nádrži s jednotkou Lupus a takto sbírat data o stavu PHM. Případně též můžete použít průtokoměr či speciální plovák do nádrže.

Aktuální poloha automobilu se posílá jiným kanálem než kniha jízd. Je tudíž možné že při špičce provozu může být zaslání a zpracování knihy jízd lehce zpožděno (max. v řádu hodin).

Pokud chcete on-line sledovat Vaše vozidla i v zahraničí, pak je pro Vás určen tarif s roamingem. Ten je samozřejmě dražší než tarif bez roamingu. U obou tarifů je také možné využít jednorázový SMS dotaz na polohu vozidla. Je tedy na Vás kterou službu nakonec zvolíte.

Kniha jízd se v zahraničí tvoří v jednotce Lupus a ta ji po návratu do mateřské GSM sítě pošle na server Webdispečink. Kniha jízd se tedy tvoří, ale dostupná je až po návratu do vlasti. V případě, že využíváte tarif s roamingem, pak se kniha jízd posílá na server Webdispečink i když je vozidlo v zahraničí.

Ano, k těmto účelům slouží nastavení práv uživatelů. Více viz. manuál ke stažení na: www.webdispecink.cz/cz/ke-stazeni/

Pokud není na Vaši jednotku připojena sběrnice CAN (ta se například vyskytuje u vozidel ŠKODA či dalších značek Volkswagen Group), je třeba provést jednou měsíčně korekci tachometru. Tedy upravit rozdíl mezi vzdáleností naměřenou pomocí GPS systému a tachometrem umístěným ve vozidle. Funkce "Korekce tachometru" pak rozpočítá rozdíl do jízd mezi dvěma posledními údaji o skutečném stavu tachometru.

Ano, toto je možné. Můžete importovat i z dalších karet (Shell, atd).

Data v textové podobě jsou archivována minimálně 4 roky, v mapové podobě pak minimálně 2 roky.

Například z manuálu, který si můžete stáhnout v sekci "Ke stažení" - viz. odkaz http://www.webdispecink.cz/cz/ke-stazeni/. Nebo kontaktujte naše obchodní zástupce, kteří Vám rádi zodpoví Vaše dotazy. Jejich kontakty naleznete zde: http://www.webdispecink.cz/cz/kontakty/.

K identifikaci řidiče se používá čip "Dallas". Čtečka těchto čipů po zapnutí palubní sítě pomocí klíčku rozsvítí červenou (zelenou) kontrolku ve středu snímače. Po přiložení identifikačního čipu kontrolka zhasne a do paměti jednotky se zapíše informace s unikátním kódem uživatele čipu. Odhlášení lze provést opětovným přiložením téhož (případně jiného) čipu. V tomto případě se kontrolka rozbliká a lze provést novou identifikaci. Do paměti se zapíše informace o odhlášení s kódem uživatele, který odhlášení provedl. Odhlásit se lze též vypnutím palubní sítě vozu otočením klíčku. Upozornění: Použití čipu Dallas v jednotce MJ2016II je vázáno na verzi software jednotky a její nastavení. Pokud instalujete jednotku, u které nebylo v objednávce uvedeno použití čipu Dallas, kontaktujte prosím dodavatele.

nechte si od nás vytvořit nezávaznou nabídku na webdispečink